ONDERSTEUNING EN OPTIMALISATIE


Nemmit ondersteunig voor Salesforce CRM neemt u het beheer uit handen. U hoeft niet zelf een Salesforce CRM expert in dienst te nemen of iemand op te leiden. Uw behoeften aan beheer wisselen van week tot week. Met Nemmit ondersteuning staat er altijd een gecertificeerde, zeer ervaren Salesforce CRM expert voor u klaar. Of het nu gaat om administratieve taken, het ontwikkelen van nieuwe rapporten en dashboards of het beheren van de security van uw systeem en data. Uw expert op afstand beheert alle aspecten van uw CRM implementatie.

Ook als u zelf beschikt over een Salesforce CRM Administrator die de gebruikers ondersteunt en het systeem beheert is de Nemmit ondersteuning interessant. Waar nodig moet deze administrator kunnen terugvallen op externe experts op het gebied van Salesforce CRM. De gecertificeerde Salesforce CRM consultants van Nemmit beschikken over een diepe kennis van de applicatie en hebben een zeer ruime ervaring.

  • Beheer en aapassingen van uw Salesforce CRM systeem
  • Haal het maximale uit uw systeem en vergroot gebruikers acceptatie
  • Toegewezen ervaren Salesforce CRM (gecertificeerd door salesforce.com)
  • Uw eigen klant portaal Nemmit helpt u het maximale uit uw Salesforce CRM systeem te halen


Wij zorgen er voor dat het systeem maximaal aansluit op uw processen en behoeften. Als uw organisatie wijzigt zorgen wij ervoor dat het systeem mee verandert. Wij zullen proactief de gebruikers acceptatie meten en voorstellen doen hoe deze te verbeteren. Als er nieuwe functionaliteiten beschikbaar komen adviseren en helpen wij u deze in te zetten. Wij gaan voor het succes van Salesforce CRM binnen uw organisatie en een maximale ROI op uw investering in Salesforce CRM.

Voor het indienen van ondersteuningsverzoeken kan gebruik gemaakt worden van het Nemmit klant portaal. Verzoeken kunnen ook per email of indien noodzakelijk telefonisch worden ingediend, waarna ze door Nemmit in het portaal worden verwerkt. Via het portal zijn de status, reactietijd, bestede tijd en oplossing op te vragen en te volgen. Er kan per vraag worden gekozen om alleen advies te krijgen of ook de uitvoer door Nemmit te laten doen.

Wij leveren de flexibiliteit die u nodig heeft. U kunt kiezen uit drie pakketten:

Abonnement


Een jaarcontract voor een vast aantal uren ondersteuning per maand.

Strippenkaart


Een strippenkaart waarbij vooraf een bepaald aantal uren wordt ingekocht die naar behoefte worden gebruikt.

Nacalculatie


Maandelijks betalen voor de gebruikte uren.

Training


Training Salesforce CRM - Eind gebruiker
Praktijk gerichte opleidingen in het werken met Salesforce CRM gericht op specifieke doelgroepen. Met concrete voorbeelden en oefeningen om het geleerde direct in de praktijk te brengen. Wij hebben specifieke trainingen voor:

  • Basis Salesforce CRM gebruik
  • Geavanceerd Salesforce CRM gebruik
  • Account managers
  • Marketing
  • Rapportage en data analyse

Salesforce CRM - Super User
Uitgebreide training voor 'Super Users' en beheerders. Deelnemers dienen die applicatie al goed te beheersen (op het niveau van 'geavanceerd Salesforce CRM gebruik'). In deze training wordt uitgebreid ingegaan op configureren, aanpassen en onderhouden van de applicatie.

Maatwerk
Wij verzorgen maatwerk opleidingen voor uw organisatie. De opleiding is aangepast aan uw processen en aan hoe u de applicatie gebruikt. We leggen de nadruk op die zaken die u belangrijk vindt.

Advies


CRM is een werkwijze alsmede een techniek waarbij het optimaliseren van alle contacten met de klant centraal staat en er wordt getracht elke klant een individuele waardepropositie aan te bieden, gebaseerd op zijn of haar wensen. Nemmit implementeert CRM systemen, maar kan u ook helpen bij het echt invoeren of verbeteren van een CRM strategie, los van de techniek.

Daarnaast kan Nemmit u ondersteunen bij het bepalen van de sales strategie en het in lijn brengen van de interne organisatie en processen. Wij kunnen u ondersteunen met het verbeteren van onder andere:

  • CRM strategie
  • Sales Performance Management
  • Forecasting
  • Accountplanning (bv: Miller Heiman)
  • Targetsetting en/of kwalificatie processen

Cloud advies
Wij geven strategisch advies over de inzet van Cloud Computing en de ICT architectuur voor uw organisatie.